esmaspäev, 1. oktoober 2012

Rahvusvaheline muusikapäev


Muusika on igal pool meie ümber. Õues laulavad linnukesed, sahisevad lehed, puutüved kolksuvad. Tuul oskab hästi pragudes vilivtada. Ka inimesed oskavad imelisi helised tekitada. Mõni laulab, mõni mängib pilli ja mõni on ise nagu pill. Kui oled kurb, siis muusika lohutab. Pidulikud hetked aitab muusika veel pidulikumaks muuta.

(T. Jairus, IV kl,  sept. 2012a.)

 
Minu viimane kontserdielamus oli Virtsu Tuulepargi kontsert. Seal oli väga vali popmuusika. Smilers on minu ema lemmik bänd. Ma sain
Smilersilt ja Eda Ines Ettilt autogrammid. Üks lugu oli väga meloodiline.
Tahaks veel mõnd kontserti kuulama minna.

(L. Urb, IV kl. sept.2012 a.)

Muusika on see, mis tekib näiteks pillimängust või laulmisest. Muusika koosneb toonidest, rütmidest ja harmooniast. Mina kuulen muusikat kontserdil, telekast, raadiost, plaadilt ja internetist. Mulle meeldib rock-muusika.

(K. Saatmäe, IV kl. sept. 2012 a. )

Mulle meeldib kitarrimuusika. Kitarril on 6 keelt. Õpin kitarri ja proovin lugu mängida. Kui olin suvel suure laevaga reisil, siis kuulsin seal ilusat muusikat. Män-gisid kitarr, trumm ja tamburiin. See muusika meeldis mulle. Muusika teeb teinekord meeleolu rõõmsaks, aga vahel ka nukraks.

( Renee Koljo, IV kl. sept. 2012 a.)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar